maandag 16 januari 2017

Stage verslag 1 (2017)



Maandag 9 Januari 2017

Beste bloggers

Vandaag de eerste dag van een nieuwjaar op mijn stage.
Bij deze wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar toewasten en dat jullie wensen mogen uitkomen!!



Vandaag ben ik nog eens begonnen met naar iedereen zijn To do lijst door te sturen en bij het verzenden moet ik in mijn onderwerp altijd de datum vermelden, dit was toch wel even aanpassen hoor om 2017 te typen.

Nadien heb ik de weekselijks opdracht van Gunnar gedaan en dit is een kleine aanpassing in de opmaak van de to do lijst.

Daarnet heb ik de dachboarden vernieuwd wat ook elke wek op men lijstje staat hier moet je soms wel eens gedult voor hebben voor deze excels geladen zijn want het zijn redelijk grote bestanden.

Nakijken van contactgegevens met een visitekaartje.
Als er gegevens ontbreken aanvullen zoals de funcitie, e-mail adress of telefoonnummer..

Tariefofferte in het frans aangepast met de juiste prijzen en contact gegevens van de klant en het opgelsaan aan PDF. Annelien had gevraagd het terug te sturen naar haar en naar Peter en dit heb ik net gedaan.

De middagpauze zit er ook weer op voor vandaag!

De aankoop en verkoop facturen voor Hilde van Stöber en R+W
Dit is een voorbeeldje van wat er moet ingevuld worden.


Als opdracht voor Stefaan moet ik blaadjes lamineren dus alle blaadjes in een folietje steken en dan lamineren. op het einde nog perforeren.

Van Diederik kreeg ik de oprdacht om artikelen te controleren of de prijs nog juist was, indien niet moest ik de prijs aanpassen.


De laatste opdracht voor deze dag is van start gegaan.

Een opdracht van Gunnar, ik moet een lijst overlopen van allemaal procedures en deze afprinten in het kleur en dubbelzijdig. als het klaar is afgeven aan de juiste persoon om te laten nakijken of deze procedure nog in orde is.

Mijn eerste dag stage van dit jaar zit er ook weer op voor vandaag!

Tot volgende week.

Groetjes Kelly



Maandag 16 Januari 2017

Beste bloggers de start van een nieuwe week is begonnen.

Vandaag begin ik met wat ik vorige keer ben geëindigd en dat is het afdrukken van de instructies en verdelen in de juiste mapjes voor de juiste persoon.

Nona uitgelegd hoe ze moet bellen voor aanmaningen.

Samen met Nona in de boekhouding de mappen controleren of ze nog op orde zaten en of het nummer op de map nog juist was.
Facturen op orde gelegd en de ontbrekende facturen er tussen gestoken, als er dan nog ontbraken opgeschreven voor Annelien.
Middag pauze

De inkoopfacturen ingeven in ISAH samen met Nona en het juiste nummer op de blaadjes schrijven.

Nona en  ik hebben heel de kast opgeruimd waar al het kantoor materiaal in opgebergd ligt.



Dit was het voor vandaag! 
Tot volgende week.

Groetjes kelly 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten