maandag 8 mei 2017

Stage verslag 11 (2017)

Maandag 24 April 2017

Beste bloggers na 3 weken niet te moeten komen zijn we hier terug.

Vanaf nu is het weer elke maandag voor 5 weken lang.

Isabelle is ook terug van de partij dus de meeste opdrachten zullen terug van haar komen.

Ik begin nu met de to do lijst door te sturen naar iedereen.
De weekelijkse opdracht voor gunnar.

Net heb ik de dachboarden gerefresht
- Wevo overkoepelend
- Capaciteit productie
-aan&afwezigheid (maar deze loopt vast)
- Bepaling verkoopprijzen.

Alle bezoekverslagen die ik heb gekregen in mail had Annelien al ingegeven maar ik moest ze nog eens controleren.

De kas getelt voor martine en 2 factuurtjes terug betaald aan Isabelle.

Een excel opgemaakt voor het geld van de drank Automaat te tellen.


Nu moet ik eerst alle getonnekes er uit halen en terug in een bakje steken en dan al het geld tellen.
Ik heb al het geld gesorteerd en de getonekes er uit gehaald.

Pauze is voorbij. We beginnen er terug aan voor nog 4uurtjes.

Nu ga ik het geld tellen dat ik daarnet heb verdeeld.

Voor Isabelle moest ik het geld dat bij haar in een bakje zat ook verdelen en in apparte bakjes doen. en kijken of ik niet zoveel mogelijk van 20 cent kon wissellen met 50 en 10 cent. ik heb in het totaal 34.60 euro gewisselt.

Ik heb een klein beetje gekasseert.

Hilde heeft me de opdracht gegeven om van sommige documenten als er op staat afzetten dan moet ik de regels aanpassen zodat deze niet meer te voorschijn komen de volgende keer.
Als er op staat Attentiedatum moet ik de datum aanpassen.


Voor Gunnar moest ik het blaadje dat in het toillet hangt bij de heren opnieuw afdrukken en plastificeren want het anders was kapot.

'' Heren,
Gelieve bij het verlaten van deze ruimte
de wc-bril en beide deuren te sleuten.
Dank u wel.''

Zo de dag zit er al weer op voor vandaag volgende week moet ik niet komen want dan zit ik in Spanje met school.

Tot binnen 2 weken.
AdiĆ³s


Maandag 8 mei 2017

Beste bloggers vandaag terug van start na een weekje rust in Spanje

Toen ik wou inloggen op de server vandaag merkte ik dat ik er niet meer in kon. Ik had dat gevraagd aan Dirk of dit normaal was en hij zij dat vorige week het systeem aangepast is. dus heeft hij me de andere gegevens gegeven zodat ik kan inloggen.
Het is nu allemaal met windows 10 dus wel even wennen.

Ik heb vandaag een paar snoepen mee gebracht omdat ik zaterdag ben verjaart.

Nu kan ik eindelijk beginnen.

Ik heb net de mails bekeken en ik heb mijn handtekening opnieuw moeten instellen, maar ik heb dit gewoon ge kopieert en dan kunne plakken.

 

Ik ga nu beginnen met de to do lijst door te sturen naar iedereen.

De opdracht voor Gunnar heb ik ook al gedaan. Dat was de to do lijst vernieuwen.

Nu de dashboarden refreshen
> Wevo overkoepelend
> Capaciteit productie
> Aan- & afwezigheden
> Bepaling verkoopprijzen
Deze zijn allemaal gedaan.

 Net nog een mijn vorige blog afgedrukt voor in de map te steken.

 
De pauze is voorbij nu terug beginnen.
 
 
Ik ga voor Annelien boven in de dozen bij Martine een paar aankoopfacturen halen.
 
Net voor Martine de kas geteld en dit heb ik moeten ingeven in een excel bestandje.
 
 
Nu ga ik facturen printen en dan boeken.
Dit kan ik momenteel niet doen want het programma is van mijn computer.
Dus heb ik een mail gestuurd naar Barbera voor dit eens na te kijken.
 
 Ik heb net de post open gedaan en een stempel op gezet. Nadien heb ik de post verdeelt.
 
De plateau van beneden met tassen voor de vaatwas heb ik net naar boven gedaan en alles er in gestoken. Het was nog niet vol genoeg om te kunnen aan steken.
 
Nu heb ik opdracht gekregen van Hilde om verder te doen aan het afzetten van verkoopregels of de attentiedatum aan te passen indien nodig.
Deze lijst is ook klaar
 
De maandag zit er ook al weer op.
 
Tot volgende week iedereen.
 
Vriendelijke groetjes
 
Kelly
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten